Modul IO pro Windows PC

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Červenec 8 13:59:51 CEST 2024

záleží na poměru financování/bastlení. Já jsem na úrovni bastlení třeba s
úspěchem používal 4 key keyboard.

tady je kopie stránky projektu, obalená reklamou: https://atmega32-avr.com/4
-key-keyboard-using-attiny85/

Prostě pomocí USB/HID generuješ stisky podivných kláves, nebo píšeš celá
slova a tak.

Pomocí stejného HID pak blikáš s HID ledkou. Na to už potřebuješ alespoň
minimalistickou podporu od aplikace.

V podobném duchu, ale s použitím USB/CDC jsem si realizoval sériové
zařízení, které se ovládá řádkovými příkazy. To dokáže použít kdejaký
skriptovací jazyk včetně windowsího CMD nebo VisualBasic Script. Pak
aplikace prostě dělá "writeline" a "readline" a zařízení s tím pracuje. Není
to nic těžkého a příkladů je hodně. Při normálním setupu toho sériového
portu má operační systém buffer na jednu krátkou řádku, takže zařízení může
něco zahlásit i v případě, že na straně PC není spuštěná přijímací aplikace.

Prostě se hodně inspiruješ u AT příkazů z modemu a je to.

AT+V? = dej mi stav vstupů

AT+V=aBcD = nastav výstupy B a D na on a A a C na off (malá/velká písmena)

AT+V:AbCd = ohlas ze vstupů A a C jsou on, B a D jsou off

A to je vše

---------- Původní e-mail ----------