Modul IO pro Windows PC

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Červenec 8 17:41:33 CEST 2024

Kdyz to zjednodusim, tak jsou zde varianty:

1. PLC + S7 kommunikace - tak bych to resil ja

2. PLC + ModBUS - vice prace nez 1, mene pohodli (dvoji mapovani).
ModBUS pouzivame kdyz pripojujeme nase prefirie k PLC :).

3. PLC + OPC UA - Lepsi zabezpeceni nez 1 a 2, nutnost licence za cca
1k, bez ohledu co si o teto technologii myslime, tak ji znat proste musime.

4. Ruzne ADAM, Moxa, Papouch a jine krabicky - zde neni problem ze by
nefungovaly, ale dlohodoby provoz. Kdy bezny udrzbar ma problem je
spravne nastavit.

Druhy problem je s ND.

Navic, pokud cena PLC je +- stejna, jako jednouceloveho modulu a s TIA
portalem se uci snad na vsech prumyslovkach (alespon v Olomouci), je to
minimalne na dukladne zvazeni.

Navic mocnost virtualniho osciloskopu, jak ma TIA portal, je pri remote
supportu temer k nezaplaceni.

Na drouhou stranu, pokud je to jednorazovka, co ma bezet par mesicu, tak
je to jedno, pouziju to co znam, je levne, nebo co mam proste skladem.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Czech Republic
Mobile: +420 724 207 851
skype:skopaliks
e-mail:skopalik na elektlabs.comresil ja
http://www.elektlabs.com)tak bych to