Re: [Úkrok stranou]: Poptávka: Chytřejší rozvaděč pro veeřejné osvětlení

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červenec 7 16:43:10 CEST 2024

Pustil jsem se do dálkového ovládání přes mqtt. A jsem z toho hodně
rozpačitý. Ne, že by to nefungovalo, ale nějak neumím najít veřejný
broker, který by vyhovoval. Pro těch pár bytů, které potřebuji přenést
by se snad dalo najít něco zadarmo (kamarád to chce na zapínání ledničky
na chatě telefonem). Ještě před pár léty to nebyl problém. Zatím tam mám
nějaký hivemq.cloud, ale nějak tam čarují s URL, což nechápu.
Neznáte něco trochu normálního ?

Mrazík

PS. On to ten známý zas tak moc nepotřebuje a asi by stačil nějaký
sonoff, ale já se tím bavím. Dneska jsem tomu dodělal nastavení
parametrů wifi/mqtt přes webovou stránku. Dá se s tím docela vyblbnout.