Re: [Úkrok stranou]: Poptávka: Chytřejší rozvaděč pro veeřejné osvětlení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 7 14:42:57 CEST 2024

Tak ono je to celkem dost na zvážení. Když vezmeš mobil, tak jsi
závislej na někom dalším. Mobilní síť je relativně komplikovaná a tak.
Meshtastic můžeš provozovat v režimu bez kohokoli třetího. Takže v
konečném důsledku můžeš dosáhnout mnohem větší spolehlivosti.
A stále platí ten finanční aspekt. Pokud chceš provozovat větší množství
bodů a máš za každej platit připojení, může ti to celkem pokazit
rozpočet. Vím, že tady existuje hodně lidí, co rádi platí mobilním
operátorům a proto pro ně operátoři připravují předražené balíčky, ale
občas se najdou jedinci, kterým to nevyhovuje.
A přiznejme si to, právě ten případ občasného zhasnutí/rozsvícení z
mobilu s největší pravděpodobností doplněný o zpětnovazební člen
oko/ruka se mi zdá docela fajn.