Re: Víkendový projekt - SCPI Switch

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Červenec 6 20:45:20 CEST 2024

som rad, ze posedenie v krcme inspirovalo, dokonca ku fyzickym vysledkom :-)

Na frekvenciu, alebo prud relatka nemaju velky vplyv, tam by pouzitie
nemalo byt problem. Na rozdiel od presneho napatia. Tento rok mam
diplomanta, ktory by mal robit pocitacom riadenu prepinaciu maticu s
nizkym termonapatim. Uvidime ako sa podari.

Ale ak to chces naozaj hardcore, tak namiesto relatiek pouzit otocne
prepinace a krokove motory :-)

https://ieeexplore.ieee.org/document/6251046

https://content.cld.iop.org/journals/0957-0233/24/2/025008/revision1/mst446989f1_online.jpg