Re: [MECH] - Pilníky - údržba?

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červenec 4 21:50:23 CEST 2024

To je jednoduché... Vyrábí je proto, že lákavým názvem Vás donutil
shlédnout tu reklamu. A za to dostal zaplaceno. Vy ji (snad) úplně
odfiltrujete i když není jisté, zda Vaše podvědomí také. Ale především
mnozí, ne tak schopní jako Vy, ji neodfiltrují. Proto zafunguje. A proto
dostal i za totální pitomost zaplaceno.

Hnus velebnosti......

Martin Záruba