Re: [MECH] - Pilníky - údržba?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 4 21:31:39 CEST 2024

Jen se divím proč někdo ty videa vyrábí, když obsah vtěsnáte do jediné
věty "přečti si návod na krabičce od řetězu" a ještě stručněji RTFM.
Reklama tam možná nějaká byla, bohudík můj mozek jí úplně odfiltroval.
To jsou ta léta tréningu.
Reklamu tak trochu zaregistruji pokud se týká třeba dámských vložek a
pod, protože podvědomě zaregistruji, že je něco špatně - umělá
inteligence asi dělá blbosti, co já bych dělal s vložkama.

Mrazík