Re: [MECH] - Pilníky - údržba?

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 4 15:43:27 CEST 2024

Ahoj,

  Já jsem si půjčil od kamaráda řetězovou pilu, a ona měla úplně tupý
řetěz. Potřeboval jsem rychle něco nařezat, tak první, co mě napadlo, že
jsem našel brusný kotouček "cigáro", o průměru, který do zubu pasoval.
Upnul do Dremelky, a zuby postupně nabrousil. Nevím, jestli jsem tím na
řetězu něco zkazil, ale každopádně po tom nabroušení řezal jako nový.
Proč se to tedy ručně nebrousí takovýmto kotoučkem, ale pilníkem?

--
Aleš Filip
/http://www.afilip.cz/

Původní zpráva od Petr Simek: