Re: Zase Arduino - jak dostat data do přerušení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Leden 31 07:58:44 CET 2024

Tohle právě nefunguje, zkoušel jsem jen nastavit v přerušení flag a
zpracovat to pak v hlavní smyčce. Bohužel ta režie obsluhy přerušení
způsobí to,že uteče první hrana hodin. Ale už je to díky Martinovi Lokrovi.
Ten jeho přístup pomohl