Re: Zase Arduino - jak dostat data do přerušení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 30 23:36:09 CET 2024

Ne v i deálním případě, ale vždy pokud není velmi speciální důvod proč
ji nepoužít. To je v maých MCU, bez (RT)OS prostě základ.

Mám prakticky všude svoji funkci cekej(n), která čeká n ms, nebo desetin
ms a mezi tím prochází všechny takovéhle úkoly z přerušení a dělá
všechny další na pozadí běžící procesy. A když se zadá 0, projede to
celý jenom jednou. To zas používají jiné čekající funkce, takže třeba
cekejNaTl volá cekej(10), getchar volá cekej(0), ...

PH