Zase Arduino - jak dostat data do přerušení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 28 19:00:20 CET 2024

Dobrý večer,

zase se tady trápím s Arduinem.  Potřebuji v přerušení od pinu 2 u Arduino
Nano poslat ven dvanáct bitů.  Přerušení vyvolá vstup CS od nadřízeného
stroje, pak jdou hodiny asi po 200  uS a na jejich sestupnou hranu
potřebuji posílat ven data.  V podstatě mi to funguje, pokud ta data, co
potřebuji poslat, vytvořím až v té přerušovací proceduře.  Nevím ale, jak
tam dostat data, která vyrobím v hlavní smyčce. Deklaraci té proměnné , co
chci poslat, mám jako volatile unsigned integer , zkoušel jsem i volatile
byte, deklaraci  mám v hlavním programu ,zkoušel jsem to deklarovat i v té
přerušovací proceduře, ale nejsem úspěšný.  Ta data se pošlou jen jednou, a
ještě ne celá. Pak to vypadá, že se ta data nějak smažou, nebo co. Posílá
to už jen nuly.  Bohužel, ladící výpis tam nejde udělat.  Můžete
mne prosím zase nějak nakopnout ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW