Re: Laboratorní zdroj

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Neděle Leden 28 18:58:08 CET 2024

Omlouvám se - koukal jsem blbě, díky.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> Datum: 28.01.24  18:49  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: Laboratorní zdroj
    Jestli jde o ten 1005006266276774 tak tam schéma je, je to pátý
    obrázek.
    Celkem klasika, jen teda napájení operáku bude asi poněkud na
    hraně:-)

    PH

    Dne 28.01.2024 v 18:37