[OT] Porizeni tepelneho cerpadla

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Leden 28 16:32:08 CET 2024

Samozřejmě je to i s chladivem. Naše jednotky jsou od max. výkonu 6 kW
po 15,5kW. Všechno jsou to invertorové jednoky s dvoustupňovým kompresorem.

Zde Rj - seznam (ekovy.cz)
<http://www.ekovy.cz/servis/index.htm?firma=demo> se můžete na některé
sestavy podívat, je tam i vnirřní schéma chladivového okruhu a je vidět
funkce ekonomizéru.

Martin Záruba