[OT] Porizeni tepelneho cerpadla

Neděle Leden 28 15:52:40 CET 2024

Premyslim, jak k baraku doinstalovat dalsi TC typu vzduch voda, zatim
topim experimentalnim vlastnorucne vyrobenym, coz funguje zatim dobre,
ale prece jen je to takove uplne nedodelane a taky uz ma nabehano pres
10 zim...

Asi bych nechtel jit cestou uplne oficialni instalace s dotaci. Vlastni
monoblok se da i koupit od 50 tisic s pro mne pouzitelnym vykonem,
predpokladam, ze staci pripojit trubky s vodou a strcit do zasuvky, ale
jeste jsem nenasel, jestli se ty TC typu monoblok dodavaji kompletni s
chladivem?

Pokud ne, kolik tak cca muze stat naplneni a zprovozneni casti s
chladivem od certifikovane osoby (mozna nejake znam, ale zatim jsem
nepatral, tak obecne)? Ze stoji R32 asi 1000/kg uz jsem nasel ale
predpokladam, ze jak je na neco potreba papir, jsou ceny spis podle
zakonu na Klondajku nez trznich...

Firma pro kterou neco delame a vyrabi topeni, nakupuje jednotky primo z
Ciny, to by asi bylo dost komplikovane nebo ne?

Resil toto nekdo slozitejsi cestou, nez pres firmu ktera za dlouhe
penize vyridi dotace a neco kompletne nainstaluje, na co se pak neda ani
blbe podivat?

Co se tyce technicke stranky, tak je mi jasne, co asi od toho muzu cekat
a bylo to tu rozebirano, spis mi jde o prakticke poznatky, jestli staci
kliknout na eshopu, zaplatit a dodavka priveze bednu kterou si sam
nainstaluju nebo je to slozitejsi...