Prepinac 2xDC->1xDC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 28 16:21:27 CET 2024

A ještě byste mohl projekt udělat moderní, tj. přidat tam Arduino. ;-)
Měřit napětí baterky, proud z panelů, a případně spotřebu.
Síťový zdroj umět vypínat relátkem (na primáru, aby nežral).
Panely pokud možno umět vypínat taky (kvůli ochraně baterky v létě).

- když bude napětí baterky OK, tak bude síťový zdroj vypnutý
- když se bude napětí blížit spodní nastavené hranici, a nebude proud ze
soláru, tak se zapne zdroj.
- když proud z panelů stoupne nad nějakou mez, vypne se síťový zdroj
- když napětí na baterce vyleze na horní mez, tak se odepnou panely
- někde sumovat a následně dokázat zobrazit celkovou výrobu z panelů, což
   (podle mě) výrazně zvedne radost z toho zařízení (aspoň u mě by to
tak bylo)

PL