Prepinac 2xDC->1xDC

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Leden 28 14:24:33 CET 2024

No takto:

Pokud panel nedává proud, napájí spotřebič zdroj. Pokud má na výstupu
diody, nemusela by tam ani D2 být.

Pokud dá panel dost proudu, zdroj nebude nic dodávat, protože napětí se
natolik zvýší (psal jste, že nevadí až 25V), že se D2 (nebo vnitřní
dioda zavře).

Pokud má panel na výstupu vestavěnou diodu (větší mají) nemusí tam být
ani D1, protože zpětný proud do panelu nepoteče.

Kde je problém?

Martin Záruba