Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 27 10:53:41 CET 2024

Zdravím,

tak mi dorazil zdroj Wanptek TPS305. Udělal jsem pár základních měření a
zdá se mi dobrý.

Čudlík ON/OFF je mechanický a odpíná primár, po startu nikdy nedává
napětí na výstup, musí se to zapnout. Přesnost měření vůči mému
nekalibrovanému multimetru je pod 1%, lepší než jsem čekal.

Ventilátor se mi zatím nepovedlo uvést v činnost, takže jeho hlučnost
nevím. Ovládání je poměrně logické. Co mi vadí je hlučnost pípání při
nastavovačkách, ale to pořeším časem kapkou tavného lepidla na pískátko.

Tady jsou fotky a snímky z osciloskopu. Pokud chcete změřit nějakou
specialitu tak pošlete postup.

Za mě dobrý.

Petr