Re: Laboratorní zdroj

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Leden 18 21:25:08 CET 2024

Ale cítím, jak už jsem starý.... Zabývám se zdrojem, který vím, že jsem
schopen mít zcela pod kontrolou a nejspíš ho opravit, ať se stane
cokoli. Přitom za ne-moc peněz lze skoro jistě koupit lepší.

Mám tu od kamaráda střídač k FVE. Odešel v něm IGBT. Jenže se nevyrábí.
Našel jsem typ, který by měl být náhradou a Farnel mi jej po mírné
buzeraci poslal. Jenže to nefunguje. Tedy bez tranzistoru funguje, ale
samozřejmě nedává výkon. Asi odešlo ještě něco. Připojil jsem jej přes
500W halogen a rozsvítí se, takže zkrat. Jenže kdybych se rozkrájel,
schema nemohu najít a z třívrstvého DPS to asi těžko obkreslím.

Martin Záruba