Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 24 09:32:33 CET 2024

No tohle by mě právě zajímalo. Na jednu stranu všude čtu, že dostat se
do Tuya e-e, na ESP zapomeňte atd, na druhou stranu na Ali je hromada
věcí s ESP pro Tuya.

A jednu desku z Ali, s ESP a relátkama mám doma, ovládá se přes apku
Tuya nebo iGetHome a možná i nějaký další. Původně jsem jí koupil, že si
do ní nahraju vlastní SW, ale když se ukázalo, že už funguje jak je a
odkudkoli...

PH