RE: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Leden 23 20:40:39 CET 2024

Dobrý den,

ESPhome je zadarmo, do TUYA se téměř dostat nedá. Zkoušel jsem něco v
ESPhome dělat v integraci do Home Assistanta. Dá se to, ale udělat něco ve
smyslu ESP32, k němu připojené čidlo teplota/vlhkost, displej, na kterém se
to má zobrazovat, a odesílat do HA je v .yaml docela pakárna. Nakonec jsem
to raději vyřešil tak, že jsem to napsal v Arduino IDE, a do HA to posílám
přes MQTT.

S pozdravem,
--
 Ales Filip