Re: Laboratorní zdroj

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 23 16:26:03 CET 2024

No ten test s LEDkou málo kterej zdroj dá:-)
Dnes už to možná bude lepší, ale tehdy to nedal žádnej z testovaných. K
když jsem přesně tohle tady před lety nakous, tak všeobecný názor byl,
že to není důležité a proto je normální mít na výstupu C aspoň v řádu µF.

Já teda nakonec stejně dosáh toho, že ten prototyp projde testem, kdy je
nastaveno 20 V, 20 mA a LEDka opakovaně přežívala připojení. Ala pak tam
taky přišel ještě požadavek na ext. zpětnou vazbu, čímž se to mírně
zhoršilo a LEDka přežívala jen asi 10x.

Celkovej závěr, co jsem si z toho odnes byl, že různí lidé mají ohledně
zdrojů velmi různé priority, vedoucí k dost protichůdným vlastnostem.

PH