nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Leden 20 09:27:52 CET 2024

vcera jsem na 500S testoval opakovane clanek 18650, ale po jednotlivych
ukonech, vybit/hodnota, nabit/hodnota. vybijeci/nabijeci proud
500/500mA. clanek se asi pri dvou cyklech tvaril jako cca 2000mA.
pri poslednim nabijeni jsem to ukoncil, kdyz napeti ukazovalo trvale
4,20V, zmereno 4,224-5V, posledni cisla pravidelne skakala, asi nejaky
opakovany nabijeci impuls, a skoro 2h se nic nedelo, jen stoupala
namerena kapacita. clanek mirne teply, tak ze to slo poznat rukou, snad
neco kolem +30-35°C. ten clanek 18650, je hooodne stary, asi klidne
kolem 10let, vykuchany z notasu a skladovany vetsinu casu asi nejak
nabity, az posledni rok jsem ho snad nabijel jednou znova. je mozne, ze
ten clanek je proste uz nejak degradovanej a na konci nabijeni se nekona
spravne snizeni nabijeciho proudu ? proto ta nabijecka neukonci nabijeni
a snazi se tam porad neco nacpat ? a podle zvoleneho nabijeciho proudu
500 - 2000mA ho dorazi/prehreje pomalu/rychle ? az bude trocha casu, tak
ho pripojim na lab_zdroj pres 2x slusnej dmm a mrknu jak se pri nabijeni
ten clanek chova.
a jak zminil p.Labaj, koukaji tady na me na stole 2x programovatelnej
zdroj 60V/5A aa 60V/15A(300W) ovladane pouzitelne pc pres rs232, vcetne
tech dmm a z toho by se mela dat postavit super_konfigurovatelna
nabijecka skoro sama :-) jen ten cas, sakra.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice