nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Leden 19 21:45:45 CET 2024

Já jsem si Li500 naježil, průběžně jí zkoumám, a mám tyto poznatky:

 Indikace vnitřního odporu hrubě nesedí.
 Proud pro měření kapacity je 250 nebo 500mA, volba na displeji tedy neodpovídá, platí jen při samostatném nabíjení.
 Po ukončeném nabíjení se do článku nadále cpe .5mA
 Napětí po ukončeném nabíjení není aktualizováno. Není vidět ten pokles po vypnutí nabíjecího proudu.

LiFePo neumí, to je v návodu.

Lubor

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 19.01.2024 17:54
> Předmět: Re: nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

Díky za brzdu.
 Už jsem se docela chystal si ji taky koupit, ale zastavil jste mě včas.
 Takže dík.