PulseView - jak pripojit multimetr?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Leden 20 01:46:10 CET 2024

Tak dostal jsem par rad mimo konferenci a ta zakladni znela - PulseView
tohle neumi, k tomu existuje Sigrok-meter, ktery se pretvoril do SmuView.

Pak uz to trochu dostalo spad - najit spravny driver pro toho Metexe chvili
zabralo, kupodivu komunikoval driverem pro 3640. No a jak jsem s tim tak
ruzne cloumal, pripojoval, odpojoval, tak se mi mezi tim kousnul USB
prevodnik nebo hub, takze se vsechno tvarilo, jako kdyz je prislusny COM
otevreny a pouzity, ale data se skrz nesypala... Po odhaleni tehle drobnosti
to ozilo, ja zjistil, ze to jednak meri a navic SmuView umi komunikovat i s
mym zdrojem Korad, takze jsem si postavil krasne merici pracoviste.

A namlsal jsem se.

Ten SmuView sice funguje, ale rychlost vyvoje podle logu neni uplne
nejzavratnejsi a aktualne je to spis demo, jak by to asi mohlo vypadat,
kdyby se tomu nekdo venoval - cislo verze 0.0.6 mluvi asi dost jasne (i kdyz
moje aktualni potreby to splnilo i takhle).

Existuje nejaka alternativa, ktera se zrovna nejmenue LabView a je za
rozumnou cenu (pro domaci hrani idealne za nejrozumnejsi cenu) s obdobnou
funkcnosti? Tedy ovladani pristroju, tahani namerenych dat, vizualizace dat
i pristroju, nejaka matematika nad namerenymi daty a tak dal, to cele pro
Windows? Nasej jsem MyOpenLab, ale web, ktery je ve spanelstine a neporadi
si s nim Translator je sice hezky, ale ne uplne snadno pristupny...

Diky.

Pavel Kutina