PulseView - jak pripojit multimetr?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 19 13:14:06 CET 2024

Zdravim,

snazim se pripojit multimetr Metex M-3850 a zobrazit ho v PulseView, ale asi
delam neco blbe. Kdyz MM pripojim k nekteremu COMx, tak nejake jine
aplikace, co s nim umi komunikovat, ho najdou a komunikuji s nim.

Kdy spustim PulseView a chci pridat zarizeni, nabidne mi to seznam USB
zarizeni, ke kterym ma drivery, ale v listboxu COM neni nic. Kdyz v tom
hornim listboxu vyberu nejaky seriovy FTDI, tak se po oskenovani dole objevi
jeden COM, kde ten multimetr skutecne je pripojeny. Ale uz se nedetekuje
zadna rychlost, vybrat rucne tech 1200 Bd se neda, protoze tam ta hodnota
neni.

Urcite delam neco blbe - mne vby se PulseView asi i libil, kdyby se mi ho
podarilo rozchodit :) A to uz vubec nemluvim o tom, ze tenhle stroj ma i
jeden "fyzicky" port, takze ten by mel byt videt taky - a ten se nikde
nezobrazuje.

Asi jsem nejak nepochopil logiku ovladani (a manual se mi zda v toto ohledu
velmi skoupy), muzete mne nejak nakopnout?

Diky.

Pavel Kutina