Level shifter pro WS2812B

Pátek Leden 19 06:15:02 CET 2024

Jako, ze spojite data pro vic pasku paralelne na jeden pin? To budou
vsechny vybarvene stejne. Princip je, ze se tam sypou seriova data jako
do posuvneho registru skrz ten retezec a az se to naplni, tak se delsim
pulzem rozsviti. Zase muzete udelat libovolne dlouhy retezec omezeny jen
dobou prepisu.
Pin bych taky urcite nejak ochranil a oddelil, 5m uz je az dost na prime
pripojeni, ten mosfet je IMHO nic moc oddeleni, v log 0 je pripojen pin
zase primo. Nejaky transil by to asi zlepsil.