Level shifter pro WS2812B

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Leden 18 22:06:18 CET 2024

Ja to budu mit k prvni ledce asi 5 az 10m takze jo, bojim se o ten pin.

S tim malym pulupem mi ten level shifter funguje. Takze toto je vyreseno.
Otazka zni, jestli ten pulup dat hned k tranzistoru nebo az na ten privod
pasku za ten oddelovaci odpor.

Ted me napada, jak se to chova / adresuje, kdyz se tam da T kus nebo vice T
kusu. Jde to i potom adresovat na jednotlive LED? T kusy jedte nedorazily a
jsem linej to pajet abych to vyzkousel.

Nebo je lepsi si ty jednotlive vetve dat na jine nohy procesoru a jet to
samostatne?

HP