Re: Laboratorní zdroj

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Leden 18 12:50:02 CET 2024

U dvoukanálu pak ještě jedna podmínka:

Nesmí mu vadit, že když zapojíte oba kanály do série a v jednom začne
pracovat proudová ochrana, může se dostat záporné napětí na ten druhý.
Samozřejmě skoro to řeší antiparalelně zapojená shotkyho dioda, ale i
tak se na tom druhém může objevit nějaké záporné napětí a to ho nesmí
naštvat.

Martin Záruba