Laboratorní zdroj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Leden 18 12:34:16 CET 2024

Zdravím,

tak jsem včera zjistil velmi nemilou věc - můj stávající zdroj udělaný
ze dvou modulů podobných tomuto:

https://vi.aliexpress.com/item/1005006027316353.html a zdroje na DIN
lištu, tak při zapnutí krátce vyletí na >10V bez ohledu na to co je
nastaveno. (Při studeném startu, pokud se to zapne čudlíkem na modulu,
tak je vše OK). Zjistil jsem to samozřejmě až po té co se mi začoudilo z
wifi modulu  realtek rtl87xx.

Tím se vysvětlilo několik předchozích příhod.

A teď k tomu nejdůležitějšímu  - potřebuji použitelný laboratorní zdroj.
Ideálně 2 kanály. Nemusí být nijak programovatelný.

V historii konference jsem našel nedoporučení na SPS3010-2KD.
Předpokládám, že vytknuté vady se budou týkat i odvozených modelů např
SPS305-2KD (jen 5A).  Požadavek je poměrně jednoduchý - 30V/5A mi stačí.
Duální provedení by bylo super. Ale ja kse dívám na  Alim, duálních
zdrojů je tam jak šafránu.  Single zdrojů je tam poměrně hodně. Nicméně
parametry budou naprostá loterie.

Máte nějakou konkrétní zkušenost?  Jsem poměrně nenáročný, nicméně
logické ovládání je velké plus a taky možnost rychle vypnout daný kanál
- to pokud vím nemá například ten SPS...

Díky za tipy.

Petr