Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 17 15:45:51 CET 2024

[preposielam]

Ahoj,

Obrazky su tam priebezne z testovania. Na zaciatku nebola plna zataz.

Ja som sa pytal len kvoli tomu, ze ked zatazis ten menic jeho
menovitou zatazou, ked uz teda ide o ten prud a frekvenciu, ze dobra
polovica tych zakmitov sa strati sama...

Priebehy na osciloskope su presne ako hovoris, odpamatana krivka,
potom uprava, dalsia odpamatana a zive meranie. Aby bolo vidiet
progres.

Takze  to zodpoveda tomu poradiu C, snubber, R v gate... Inak na
web-stranke je evaluation board za 150E, takze sa daju porovnat Tvoje
upravy a upravy inzinierov od AD.

Ulohou bolo ukazat rozne fenomeny a co sa stym da potencialne robit.
Takze na poradi, co najskor riesit uplne nezalezi.

Ano ukazujes, co sa da robit s tym ci onym efektom, otazka ale znie,
ci je ta ci ona potencialna uprava spravna? Ci netreba nahodou nechat
ten obvod trochu "kecat" ale to je skor otazka na spektrak s kabinou a
dlhodobe spolahlivostne skusky.

A.