Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 17 13:32:41 CET 2024

Moc pěkné. Mohl bych požádat o fotku jak vypadají pulzy na G obou
tranzistorů vzhledem k výstupu (D dolního+S horního). Pokud je dole
shotkyho dioda, je to jednoduché, ale jak je vlastně zajištěno, aby (byť
nakrátko) nebyly sepnuty oba tranzistory?

Martin Záruba