Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 17 09:54:56 CET 2024

[preposielam]

Ahoj,

chcem sa spytat, nasledovne

Cele je to nadratovane 3 metrovymi kablami (aj od zdroja aj ku zatazi),
je to pripravene na dalsie experimenty s vyzarovanim a vazbou medzi
roznymi kablami. Mam na ukazku obidve verzie, podla navrhu a po upravach.

a podla obrazku 2_signaly_predJPG by som si tipol, ze to nemas spravne
zatazene 8-10A. Tipujem to podla tych dvoch rovnakych priebehov. Aky
je zatazovy prud toho menica?

A potom sa chcem este spytat na to co su tie zelene a biele priebehy
na tych ostatnych obrazkoch? (Podla obrazku by som si typol, ze ten
biely je nieco z pamati scopu.)

Dosticka, ktoru som doniesol ukazat na listovicu, jej verzia so
spinanym zdrojom s LM2594 ma podobne syndromy, ako ten Tvoj menic.
Preto sa pytam, aku mas zataz. Inak si myslim, ze si mal najprv
poriesit rychlost tych tranzistorov az potom snubber a C na
tranzistoroch.

A.