Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Neděle Leden 14 08:17:47 CET 2024

Konecne jsem to v klidu shlednul a opravdu zajimave.
Tusi nekdo, na cem byl postaven puvodni Rusky ridici system? Ten je v
Dukovanech nebo ho uz vymenili? Ten udrzovat musi byt o rad zajimavejsi,
nebo to bezi na relatkach?