Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Leden 13 09:41:44 CET 2024

On Sat, 13 Jan 2024, Pavel Kutina wrote:

> [...]
> si původní výrobce těch řídicích systému naprosto pravidelně a s neochvějnou
> jistotou vybíral vývojové slepé cesty - naprosto všude jsou zmiňované GALy, v
> té době se začínaly rozjíždět FPGA. U FPGA si vybrali Lattice, vyhrál Xilinx
> a Altera. U procesorů vsadili na Motorolu 68xxx, jak to dopadlo je asi jasné,
> u operačního systému na stabilní OS/9, běžícím na platformě PowerPCv době,
> kdy se na stejné HW platformě dal používat UNIX, BSD a totéž bylo dostupné i
> pro Intel... Tohle udržovat je fakt o nervy. Fakt je, že se tady člověk

Soukromy tip - ve vyvoji te firmy pracoval clovek (tak trochu genius)
ktery mel nutkavou potrebu delat veci lip a hlavne jinak nez ostatni.
Takze vybiral jakoby lepsi technologie protoze ponekud fachidiotsky
veril tomu ze neco se prosadi jen proto ze je to v necem trochu lepsi.