OT: TME ucet jako soukroma osoba / dorucovani PPL ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 12 17:35:16 CET 2024

kdyz neni zrovna nase regionalni PPL v rozkladu, tak jsem domluvenej s
ridicem a soucastky si vyzvedavam u nej na prvni staci v cca 8-9:00.
tedy objednam do radeji max. 10:00 a druhej den to mam rano.
kdyby ale nebyla domluva s ridicem, tak cekam na loterii celej den. pak
uz by bylo lepsi to mit na parcelshopu, ale to u ico zasilek nejde.
proto jsem se ptal, jestli provozuje nekdo TME jako soukroma osoba a
tyhle benefity PPL je mozne cerpat, presmerovani, dodaci okno atd.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice