OT: TME ucet jako soukroma osoba / dorucovani PPL ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 12 17:13:04 CET 2024

Ona do toho může vstupovat i nějaká lokální anomálie dopravce.

Třeba kdy v létě na táboře ve středu objednám Farnell, přivesou ho ve
čtvrtek. Když ho ale objednám ve čtvrtek, přivezou ho až příští čtvrtek,
což je u dvoutýdenního tábora k ničemu.

PH