Re: Náhrada startovací bat pro motorku (BMS pro Lifepo)

Pátek Leden 12 08:45:02 CET 2024

To uz nekdo resil ULTIMATE SPEED® Startovací zdroj s powerbankou UMAP
12… (lidl.cz)
<https://www.lidl.cz/p/ultimate-speed-startovaci-zdroj-s-powerbankou-umap-12000-c3/p100367517>
Minuly tyden jsem objizdel vsechny lidly, protoze byl asi za 800 ale uz
nebyl :-(

Kazdopadne to vypada na 3x4Ah LiIon nebo LiFePO4, to je v popisu trosku
zmatecne, coz mi jako uplna hitparada neprijde a ze to neco nastartuje
se docela divim. Ma nekdo otestovane?
Zase jsem chtel k lednici ale asi to spis udelam z baterky k aku naradi,
preci jen 20(18)V 8Ah a jeste s BT udela vetsi paradu...