Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 11 16:34:51 CET 2024

On Thu, 11 Jan 2024, kral.j na centrum.cz wrote:

> A teď můj problém. Všechny kotle v nabídce jsou příliš výkonné. Dostalo
> se mi rady, že by mohla vyhovět nějaká krbová kamna s výměníkem a
> úložiště tepla do nádrže s vodou. Jenže šedá je teorie a zelený je strom
> života. Máte někdo prakticky odzkoušeno?

A proc ne vykonny kotel na drevo plus akumulacni nadrz ?

Topite par hodin denne aby jste nabil nadrz a pak se o topeni
nemusite starat. Pokud mate radiatory, voda vam v kazde mistnosti
zatopi jak potrebujete a nemusite resit ze u krbu je vedro
a jinde je zima.

Dobre je taky mit v nadrzi vymenikovou rouru pres kterou
to jde do bojleru - kdyz je nadrz natopena tak ohriva i vodu
na myti a setrite elektriku.