BMS pro Lifepo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 11 13:39:19 CET 2024

Dobru den,

v minulem roce to tu dost bezelo, ale zeptam se znova, protoze se ty
vyrobky stale vyviji a take asi pribyvaji zkusenosti s nimi.

Mam uz od jara 4ks LIFEPO4 50AH 3,2V YINLONG z MivvyEnergy eshopu, ale
stale nebyl cas to nejak dotahnout...clanky jsem spojil paralelne a
zekvalizoval. Ted je mam spojene 4S a chtel bych si z nich udelat nejaky
univerzalni prirucni zdroj 12V, ktery se bude chovat blbovzdorne...tedy
odolny proti pre/vy/biti a zaruci ze se nebudou clanky rozchazet. Cely
to umistim do nejakeho pevneho pouzdra.

Jako balancer jsem si uz pred casem koupil ten zde zminovany indukcni:

https://vi.aliexpress.com/item/1005003132170432.html

jeste bych tedy potreboval nejake BMS...namatkou treba koukam na:

https://vi.aliexpress.com/item/1005003352394340.html

ve verzi 4S/60A. To ze tam je moznost nejake komunikace pres USB a mobil
se mi dost libi...

Netusim ovsem jake to ma realne parametry...treba jakou to ma vlastni
spotrebu apod.

Diky za namety.

RV