Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Středa Leden 10 21:07:18 CET 2024

Topime asi 15 let krbovkama s vymenikem a voda nema ani 40 st na
vystupu, mam koupeny novy vymenik ale zatim s tim problem nebyl. Jen me
trosku moznost proreziveni znervoznuje a pristi rok uz ho snad vymenim ;-)
Jinak s tou kotelnou v obyvaku je to pravda a ne kazda manzelka to asi
snese :-D