Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 10 21:03:02 CET 2024

Ještě doplním, že podle konstrukce krbových kamen (některé to vyžadují,
některé ne) je třeba aby vratná voda byla co nejdříve nejméně 65 stupňu
aby nenstala nízkoteplotní koroze a srážení dehtů. Takže se udělá ze
vložkou "zkrat" s termoventilem a oběhovým čerpadlem tak aby se malý
okruh kolem vložky ohřál co nejdříve.

Petr