Lets encrypt pro home asistant

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Leden 10 11:39:05 CET 2024

*Díky moc všem za reakce.*

Vytvořil jsem si subdoménu na některé už vlastněné doméně, nastavil DNS A
záznam na IP svého routeru a přesměroval port 8123 na HA, toto funguje,
zatím samozřejmě bez https / certifikátů.

Předpokládám, že místo portu 8123 to přesměruji na port traefiku - ten se
mi líbí nejvíc.

Představuji si to správně?

I pro budoucí použití s dalšími službami bude traefik nejlepší.

Nastavení kontejneru - Místní port, tady není vyplněn a port tam je 80, co
tam má být?
Síť - předpokládám host
Složka, zde nevím co zadat, - vybral jsem složklu vytvořenou pro traefik na
přislušném volume, ale co má bý tady?

https://photos.app.goo.gl/ZgGytWfQi6PcoyRj6

HP