Lets encrypt pro home asistant

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 10 09:19:15 CET 2024

Ja proti CA LE nic nemam a sam ji pouzivam vcetne CertBota jenze tohle
je u statni instituce vzdycky boj mezi urednikem/politikem a odbornikem.
Vzdycky u urednika panuje obava, ze kdyz se neco posere, ze by mohl na
neho nekdo ukazat prstem a rict...ten pruser je proto, ze jste radne a
svedomite nepracoval a dovolil pouzit nejake reseni zdarma, ktere
"logicky" nedava zadne zaruky jako placena reseni. V pripade placeneho
reseni muze opacit ze udelal vsechno co mohl a ze to stalo i dost penez.

To je proste realita.

RV