dcf77

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 9 22:43:14 CET 2024

Ano, přesně tak to je a víme že pan Anděl je v DCF fakt odborník.
Já moc nepíšu ale tady vím o čem mluvím.
Kyž se rozjel analogový budík tak šlo většinou o 4 hodiny.
Náramkové hodinky Junghaus se synchronizovaly cca ve 2 hodiny v noci.
No, už je to spoustu let a mohu se i mýlit.
Tak jako se pan Anděl věnoval signálu DCF tak jsem se věnoval automatickému
příjmu morse. Určit rychlost, tečku a čárku a hřebenové procházení signálu.
A později automatickému rozpoznávání SPZ a později přejmenovaných na RZ.
Moc mi pomohl jeden asiat žijící v Rumunsku ale taky je to už nějaká doba.
Použil jsem jen volně použitelné programy a nikdy jsem to neprodával.
Hezká byla pak spolupráce s Excelem, ten šel ale v pohodě nahradit.
Hezký den všem. Jsem už jen pracující důchodce. Excel miluji a je to
velmi silný nástroj.
Jindra Polívka