Re: Zamrzlá zásilkovna

AZe aze na seznam.cz
Úterý Leden 9 19:16:48 CET 2024


Pošta je naprosto nepochopitelný spolek.
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Propoustime-zamestnance-hlasa-Ceska-posta-A-sype-miliony-za-nabor-novych-748845
aze

From: Petr Labaj 
Sent: Tuesday, January 09, 2024 7:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz 
Subject: Re: Zamrzlá zásilkovna

U nás Pošta teď nově k lístečku o nedoručení zásilky přikládá dlouhý pásek papíru s mnoha položkami.
Vytištěný asi na nějaké přenosné termotiskárně.
Jako poslední položka je tam čárový kód, pod kterým to pak má najit pošta, kde je nedodaný balík uložen.
Takže paráda, prostě moderní digitalizace služeb (když na to máme to ministerstvo, a když je Pošta státní).

Ale asi protože tomu ministerstvu šéfuje dredatý pirát, tak to podle toho funguje.
Čtečky na poště ten vytištěný čárový kód nepřečtou (ze 3 dodávek to 2x nešlo), takže pak paní za přepážkou
předatlovává ručně do počítače dlouhou řadu malých čisílek.

PL

*****************


Dne 9.1.2024 v 18:19 Zdenek napsal(a):

  Jak píšete: je to o lidech.

   

  Místní doručovatel ČP si už zvykl, že lidi pracují z domova, takže zavolá a doveze balík domů. Ale zrovna poslední čtvrtek před Vánocemi mi měli přivézt balík. Manželka byla doma dopoledne a já odpoledne. Nikdo nepřijel ani nevolal a najednou večer koukám v trackingu: „adresát nezastižen“. Dokonce tam byl nějaký GPS záznam z pokusu o doručení. Ten bych někdy rád viděl…

  Asi toho měl moc, tak to dovezl rovnou na poštu a ani se nenamáhal s lístečkem do schránky. A ač jsem měl hrůzu z návštěvy pošty poslední pracovní den před Vánocemi (jednou jsem tam čekal ještě hodinu po zavíračce), tak to nakonec bylo jen pár minut. Nakonec to tedy takový problém nebyl.

   

  From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
  Sent: Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM
  To: HW-news
  Subject: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna

   

  A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík, pojistil jsem ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil. 

  Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom smyslu, že já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat adresát, ne odesílatel.

  Pak ale nějak otočili.

  Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo 

  ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.

  Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit. 

  Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi vrátili tu cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň ) 

  Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu částku. Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,

  kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to zboží odpovídalo pojištěné částce.

  Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší. Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat, 

  že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám dokázat.  Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné. 

  Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku doopravdy bylo.

  Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi oni dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi vysmáli, není to nikde v povinnostech.

   

  Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak jsem si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před nimi, natočím, zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis. ¨

  Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak kam by přišli.

  Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci vymyslet.

   

  Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky.  Chtěl jsem nějaké lidičky potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání zpráv SMS, Whatsup. 

  Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32 kč, nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější  )

  Tak jsem  nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně ozval, že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje. Rychlejší známka tedy 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?

  To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují dvě, je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky fascinuje. Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové obálky.

  Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv. Je to moje noční můra.  Už mám osipky, jen když vidím žluté auto s modrou  trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou. 

  . Asi to bude ale hlavně  o lidech. Na naší pobočce už se vyměnilo tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co roznáší když už si zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za jinou. 

      Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že ten podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách!  Jsem ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset čekat, až si paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a vyřídí další tuny papírů co má na stole. 

  Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP. 






--------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/c49eb489/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list