Re: Zamrzlá zásilkovna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 9 19:06:06 CET 2024


U nás Pošta teď nově k lístečku o nedoručení zásilky přikládá dlouhý 
pásek papíru s mnoha položkami.
Vytištěný asi na nějaké přenosné termotiskárně.
Jako poslední položka je tam čárový kód, pod kterým to pak má najit 
pošta, kde je nedodaný balík uložen.
Takže paráda, prostě moderní digitalizace služeb (když na to máme to 
ministerstvo, a když je Pošta státní).

Ale asi protože tomu ministerstvu šéfuje dredatý pirát, tak to podle 
toho funguje.
Čtečky na poště ten vytištěný čárový kód nepřečtou (ze 3 dodávek to 2x 
nešlo), takže pak paní za přepážkou
předatlovává ručně do počítače dlouhou řadu malých čisílek.

PL

*****************

Dne 9.1.2024 v 18:19 Zdenek napsal(a):
>
> Jak píšete: je to o lidech.
>
> Místní doručovatel ČP si už zvykl, že lidi pracují z domova, takže 
> zavolá a doveze balík domů. Ale zrovna poslední čtvrtek před Vánocemi 
> mi měli přivézt balík. Manželka byla doma dopoledne a já odpoledne. 
> Nikdo nepřijel ani nevolal a najednou večer koukám v trackingu: 
> „adresát nezastižen“. Dokonce tam byl nějaký GPS záznam z pokusu o 
> doručení. Ten bych někdy rád viděl…
>
> Asi toho měl moc, tak to dovezl rovnou na poštu a ani se nenamáhal 
> s lístečkem do schránky. A ač jsem měl hrůzu z návštěvy pošty poslední 
> pracovní den před Vánocemi (jednou jsem tam čekal ještě hodinu po 
> zavíračce), tak to nakonec bylo jen pár minut. Nakonec to tedy takový 
> problém nebyl.
>
> *From:*Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* OT:Re: Zamrzlá zásilkovna
>
> A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík, pojistil jsem 
> ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil.
>
> Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom smyslu, že 
> já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat adresát, ne odesílatel.
>
> Pak ale nějak otočili.
>
> Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo
>
> ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.
>
> Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit.
>
> Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi vrátili tu 
> cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň )
>
> Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu částku. 
> Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,
>
> kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to zboží 
> odpovídalo pojištěné částce.
>
> Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší. 
> Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat,
>
> že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám dokázat.  
> Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné.
>
> Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku doopravdy 
> bylo.
>
> Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi oni 
> dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi vysmáli, není to 
> nikde v povinnostech.
>
> Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak jsem 
> si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před nimi, natočím, 
> zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis. ¨
>
> Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak kam by 
> přišli.
>
> Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci vymyslet.
>
> Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky.  Chtěl jsem nějaké lidičky 
> potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání zpráv SMS, 
> Whatsup.
>
>  Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32 kč, 
> nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější  )
>
> Tak jsem  nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně ozval, 
> že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje. Rychlejší známka tedy 
> 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?
>
> To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují dvě, 
> je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky fascinuje. 
> Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové obálky.
>
> Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv. Je to 
> moje noční můra.  Už mám osipky, jen když vidím žluté auto s 
> modrou  trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou.
>
> . Asi to bude ale hlavně  o lidech. Na naší pobočce už se vyměnilo 
> tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co roznáší když už si 
> zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za jinou.
>
>     Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že ten 
> podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách!  Jsem 
> ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset čekat, až si 
> paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a vyřídí další tuny papírů 
> co má na stole.
>
> Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP.
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/4b364a86/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list