Re: 1-wire "správně"

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 8 16:36:02 CET 2024

Za mě: když se to udělá slušně (kondenzátor a dioda na čidle, omezení
strmosti buzení odporem), tak to v domácích podmínkách (tj. na nějakých
20m) funguje dobře.
Pokud Vám to nejelo vůbec, tak by to stálo za trochu investigace.
Když něco nejede vůbec, tak se to většinou hledá dobře. Na rozdíl od
situace, kdy se chyba vyskytne třeba jednou za několik dní.

PL