[OT] Arduino

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 7 10:35:59 CET 2024

Já bych taky nechtěl spustit žádný flame. Každý máme nějaké vzdělání,
nějakou historii a nějaké konkrétní potřeby.  Já jsem se programováním
přestal živit v roce 1992 a od té doby už jen hobby projekty , související
s drobnou domácí automatizací a radioamatérským vysíláním.  dlouho jsem se
v této oblasti držel assembleru, převážně pro 8051 a 6502.  Pak jsem
objevil C a gcc a nakonec jsem čistě z pohodlnosti skončil u Arduina.
Dokonce i tady někdy sáhnou po inline assembleru, když jde o časování.
Necháme toh, hlavně že nás to pořád ještě baví.
.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje