[OT] Arduino

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 7 09:10:37 CET 2024

Dne 06.01.2024 v 23:04 David Obdrzalek napsal(a):
> Souhlasím, že se v tom dá programovat slušně a nechtěl bych říct, že každý to dělá
> blbě a samozřejmě vím, že nemám patent na rozum. Myslím ale, že majorita v tom
> slušně neprogramuje a nejspíš ani nechce, ale myslím taky, že v téhle HW sociální
> bublině tahle majorita snad ani není zastoupena ;-)

Já bych spíš řekl, že Arduino bylo navrženo proto, aby si
ne-programátoři a ne-elektrikáři mohli sáhnout na kus jednoduchého
železa a vytvářet něco, co se tady označuje jako "prasácká verze 'mně to
funguje'". A to se jim v zásadě povedlo. Pak přišla doba, kdy se různí
výrobci začali pokoušet tento fenomén posunout nějakým vlastním směrem a
to už se moc nedaří.

Soustředil bych se na několik vtipů. které velice hezky popisují danou
problematiku:

Bez C bychom měli jen Pasal, Basi, obol, ...

Programátor z Micro$oftu je na střelnici. Střílí do terče. Pak je
vyhodnocení a jemu hlásí "nemáte v terči ani jeden zásah". Programátor
si položí prst na ústí hlavně, vystřelí, koukne na roztřepený prst a
prohlásí: "Na mojí straně je vše v pořádku, chyba musí být u vás".

Jindra