[OT] Arduino

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Leden 7 09:17:02 CET 2024

On Sat, 6 Jan 2024, David Obdrzalek wrote:

> D.O.
>
> (*) Jeden příklad za všechny:
> https://robodoupe.cz/2018/programatorske-poznamky-k-jednomu-arduino-projektu/

Dival jsem se na tu vasi stranku a moc se mi nezda priklad :

   typedef struct{
     uint16_t cislo;
     char pismeno;
   } tabulka_t;

   tabulka_t tabulka[] = {
     {994, 0},
     {908, 'D'},
     {807, 'A'},
     {724, 'B'},
     {482, 'C'},
     {0, '0'}
   };

   char urciPismeno(uint16_t cislo)
   {
     uint8_t index=0;
     while( cislo < tabulka[index].cislo ) index++;
     return tabulka[index].pismeno;
   }

Prijde mi ze kdyz je 'cislo' mensi nez 994 tak to vzdy vrati
prvni radek z tabulky - nulu a kdyz bude cislo 994 nebo vetsi
tak se to rozbehne po pameti nez to nekde narazi na dvojbajt
s vyssi hodnotou (a vrati to nejaky nesmysl) nebo to pojede
v cyklu navzdy.